BİZNES

28 Oktyabr

Rusiya bazarına yeni brendlərin girişi 44% azaldı

Finss.az xəbər verir ki, Commonwealth Partnership (CMWP) tərəfindən hazırlanan #MarketBeat analitik hesabatına əsasən, 2025-ci ilin üçüncü rübündə Rusiya bazarına yeni brendlərin daxil olma sürəti 44% azalıb.

Hesabatda qeyd olunur ki, 2025-ci ilin üçüncü rübündə Rusiya bazarına cəmi doqquz yeni brend daxil olub. Bu göstərici 2024-cü ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 44% azdır.

Ümumilikdə, 2025-ci ilin ilk doqquz ayında Rusiya bazarına 27 yeni brend daxil olub. Bu da bir il əvvəlki 42 yeni marka ilə müqayisədə 39%-lik azalma deməkdir.

Ekspertlərin fikrincə, bu geriləməyə iqtisadi qeyri-müəyyənlik, sanksiyalar, eləcə də loqistika və valyuta riskləri səbəb olub. Analitiklər bildirirlər ki, beynəlxalq brendlərin bir hissəsi bazara daxil olma planlarını gecikdirilmiş formatda və ya yerli tərəfdaşlar vasitəsilə həyata keçirməyi nəzərdən keçirirlər.

CMWP-nin #MarketBeat hesabatı həmçinin göstərir ki, pərakəndə ticarət və xidmət sektorları yeni brendlər üçün ən aktiv sahələr olaraq qalır, lakin ümumi dinamika hələ də 2021–2022-ci illərin səviyyəsindən aşağıdır.