BİZNES

10 Oktyabr

Ferrero Super Bowl və Dünya Kuboku üçün 100 milyon dollarlıq reklam büdcəsi ayırır

Finss.az xəbər verir ki, məşhur italyan şirniyyat brendi Ferrero, 2026-cı ildə keçiriləcək Super Bowl və FIFA Dünya Kuboku kimi qlobal idman tədbirləri zamanı reklam kampaniyaları üçün 100 milyon ABŞ dollarından çox büdcə ayırmağı planlaşdırır. Bu barədə şirkətin Şimali Amerika bölməsinin rəhbəri Maykl Linsey məlumat verib.

“İdman tədbirləri hələ də ən böyük izləyici auditoriyasına malikdir. Reklamlarımızı məhz bu məqamda – istehlakçıların diqqətini cəmlədiyi və fasilə vermədiyi anlarda təqdim edəcəyik,” – deyə Linsey bildirib.

Ferrero, 2026-cı ilin fevralında keçiriləcək Super Bowl zamanı ilk dəfə rəsmi olaraq reklam yayımına başlayacaq. Qeyd edək ki, son Super Bowl finalı 127,7 milyon izləyici ilə tarixdə ən çox izlənilən televiziya yayımlarından biri olub. Hər 30 saniyəlik reklam çarxının dəyəri 8 milyon dollar təşkil edib və NBCUniversal sentyabr ayında bildirib ki, bütün reklam slotları artıq satılıb.

Şirkət bu reklam strategiyası ilə Nutella, Kinder və Ferrero Rocher kimi məhsullarının Şimali Amerika bazarında daha da tanıdılmasını və satışın artırılmasını hədəfləyir.