Restaurant Brands International-in xalis mənfəəti 33% azaldı, lakin gəlir analitik proqnozlarını üstələdi
Finss.az - Kanada və Amerika fast-food brendlərini birləşdirən Restaurant Brands International Inc. (RBI) 2025-ci ilin ikinci rübünə dair maliyyə nəticələrini açıqlayıb. Şirkət xalis mənfəətində ciddi azalma qeydə alsa da, ümumi gəlirlər gözləntiləri üstələyib.
Burger King, Tim Hortons, Popeyes Louisiana Kitchen və Firehouse Subs brendlərini idarə edən şirkətin hesabatına görə, aprel-iyun aylarında xalis mənfəət 33% azalaraq 189 milyon dollar və ya səhm başına 58 sent təşkil edib. Bu, ötən ilin eyni dövründə qeydə alınmış 280 milyon dollar (və ya səhm başına 88 sent) ilə müqayisədə əhəmiyyətli azalmadır.
Düzəliş edilmiş mənfəət və ümumi gəlir artıb
Şirkətin düzəliş edilmiş mənfəəti səhm başına 94 sent təşkil edib ki, bu da bir il əvvəlki 86 sent göstəricisindən yüksəkdir. Eyni zamanda, RBI-nin ümumi gəliri 16% artaraq 2,08 milyard dollardan 2,41 milyard dollara çatıb.
Bu göstərici həm FactSet, həm də LSEG analitiklərinin proqnozlarını üstələyib.
-
FactSet: səhm başına 97 sent, 2,34 milyard dollar gəlir
-
LSEG: səhm başına 97 sent, 2,32 milyard dollar gəlir
Brendlər üzrə satış nəticələri
Bütün qrup üzrə müqayisə olunan satışlar rüblük olaraq 2,4% artıb. Ayrı-ayrı brendlər üzrə isə göstəricilər belə olub:
-
Burger King: +1,3%
-
Tim Hortons: +3,6%
-
Popeyes Louisiana Kitchen: +1,4%
-
Firehouse Subs: +0,8%
Bu nəticələr göstərir ki, RBI brendləri fərqli templərlə olsa da, ümumilikdə müsbət satış artımı nümayiş etdirib.