BİZNES

15 Aprel

Brand Finance-ə görə Delta Air yeddinci ildir ki, ən qiymətli aviaşirkət brendi olaraq qalır

American Delta Air Lines yeddinci il dalbadal dünyanın ən qiymətli aviaşirkətləri reytinqinə başçılıq edir, Brand Finance xəbər verir.

Finss.az xəbər verir ki, son bir ildə brendin dəyəri 38,5% artaraq 14,912 milyard dollara çatıb.

İlk altı hava yolu keçən ildən dəyişməyib və Delta Air Lines-ə əlavə olaraq United Airlines (+41,4%, 12,265 milyard dollar), American Airlines (+14,2%, 11,7 milyard dollar), Emirates (+26,6%, 8,365 milyard dollar), Southwest Airlines (+16,365 milyard dollar) və British Airlines (+17,6 milyard dollar) daxildir. (+44%, 4,57 milyard dollara qədər). United Airlines, American Airlines ilə yer dəyişdirərək ikinci yerə yüksəldi.

China Southern keçən ilki doqquzuncudan yeddinci yerə yüksəldi (+48,9%, 4,09 milyard dollar). Eyni zamanda, Qatar Airways yeddinci yerdən səkkizinci yerə (+22,9%, 3,856 milyard dollara), Air Canada (+15,4 faiz, 3,238 milyard dollar) səkkizinci yerdən doqquzuncu yerə düşüb. İlk 10-luğu bir il əvvəl on ikinci yerdə olan China Eastern (3,173 milyard dollar) tamamlayır.