Aİ-dəki Amerika Ticarət Palatasının (AmCham EU) hesabatına görə, ABŞ və Avropa arasında artan ticarət müharibəsi ikitərəfli ticarət və investisiyalar da daxil olmaqla, ildə təxminən 9,5 trilyon dollar dəyərində ticarət əlaqələri üçün təhlükə yaradır.
Finss.az xəbər verir ki, Avropada fəaliyyət göstərən ABŞ şirkətlərini təmsil edən AmCham Aİ qeyd edir ki, tətbiq edilən idxal rüsumları nəinki onların əhatə etdiyi mallarla ticarətin həcminə mənfi təsir göstərə bilər, həm də daha böyük olan transatlantik investisiyalara zərər verə bilər.
ABŞ və Avropa, o cümlədən Böyük Britaniya arasında ikitərəfli mal ticarəti 2024-cü ildə rekord həddə - 1,3 trilyon dollara çatdı, xidmət ticarəti isə 750 milyard dollardan çox, Ticarət Palatası bildirib.
Eyni zamanda, onun hesablamalarına görə, Avropa şirkətlərinin ABŞ-dakı törəmə şirkətlərinin satışları 3,5 trilyon dolları, Amerika şirkətlərinin Avropadakı filiallarının satışları isə 4 trilyon dolları ötüb.
"Malların ticarət axınlarına dəyən zərər kifayət qədər böyükdür," AmCham AB rəhbəri Malte Lohan deyir: "Əsas risk bütün bunların digər əlaqələrə də təsir etməyə başlamasıdır."
“The Wall Street Journal” yazır ki, ABŞ prezidenti Donald Tramp ABŞ və Avropa arasında ticarət əlaqələrindən danışarkən, əsasən mal ticarətinə diqqət yetirir. O, dəfələrlə ABŞ-ın Aİ ilə keçən il 235,6 milyard dollar olan yüksək ticarət kəsirindən narahatlığını ifadə edib.
Tramp artıq Avropadan da daxil olmaqla ABŞ-a polad və alüminium tədarükünə 25% rüsum tətbiq edib. O, həmçinin Avropada mövcud vergi və tənzimləmə tədbirlərinə cavab olaraq Avropa avtomobillərinin, dərman preparatlarının və bir sıra digər malların idxalına oxşar tariflər tətbiq etməklə hədələyir.
Keçən həftə Tramp həmçinin Aİ-nin Amerika viski idxalına rüsumları 50%-ə qaldırmaq qərarına cavab olaraq Avropadan ABŞ-a idxal edilən spirtli içkilərə 200% rüsum tətbiq edəcəyinə söz verib. Həm ABŞ, həm də Avropadakı spirtli içki istehsalçıları artıq ticarət müharibəsinin sənayeyə dərin ziyan vuracağını bildiriblər. 200% rüsumların tətbiqi Amerika bazarını Avropa şərab istehsalçıları üçün effektiv şəkildə bağlayacaq.