Azərbaycan Respublikasının Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyi “Azərbaycan Biznes Palataları və Əmtəə Birjaları Birliyinin konsepsiyasının hazırlanması işləri”nin satın alınması üzrə təkliflər sorğusu elan edib.
"Fins.az"xəbər verir ki, sorğuda bildirilir:
Təkliflər sorğusu prosedurunda iştirak etmək üçün bu sahədə ixtisaslaşmış potensial malgöndərənlər (podratçılar) dəvət olunur. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Sorğuda iştirak etmək istəyən malgöndərənlər (podratçılar) LOT üzrə müəyyən edilən məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra müsabiqə üzrə təkliflərini Tender komissiyasına təqdim edə bilərlər.
İştirak haqqı: 350,00 (üç yüz əlli) AZN
İddiaçılar iştirak haqqını aşağıdakı hesaba ödəməlidirlər:
Təşkilatın adı: Azərbaycan Respublikasının Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyi
VÖEN: 1603326271
Bank rekvizitləri: “Kapital Bank” ASC-nin Mərkəzi filialı
H/h: AZ16AIIB38060029440419716102
VÖEN: 9900003611
Kod: 200026
Müxbir hesab: AZ37NABZ01350100000000001944
S.W.İ.F.T. AIIBAZ2X
Təkliflər sorğusu prosedurunda iştirak etmək üçün ödənilən iştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
Sorğuda iddiaçı kimi iştirak etmək istəyənlər aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
* İddiaçının nizamnaməsinin surəti (notarial qaydada təsdiq olunmuş surətinin skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir);
* Hüquqi statusunu təsdiq edən sənədlər (dövlət reyestrindən çıxarışın və şəhadətnamənin notarial qaydada təsdiq olunmuş surətinin skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir);
* Rekvizitlər (iddiaçının və ya bankın imzası və möhürü ilə təsdiq edilməsi və PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir);
* İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti barədə bank arayışı təqdim edilməlidir (sənədin əslinin skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir);
* Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 40 bank günü qüvvədə olmalıdır);
* Tender təklifi dəyərinin 1 faizi həcmində bank təminatı (təklifin qüvvədə olma müddətindən azı 30 bank günü çox olmalıdır);
* İddiaçıların son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti təqdim edilməlidir (son maliyyə dövrünə olan məlumatı əks etdirməsi və sənədin əslinin skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir);
* Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış təqdim edilməlidir (sənədin əslinin skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir);
* Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında arayış təqdim edilməlidir (sənədin əslinin skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir);
* İddiaçının mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinin meyarlarına uyğun olması (müvafiq icra hakimiyyəti orqanından alınmış sənədin əslinin skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir);
* Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin (layihənin icrası üçün tələb olunan kadrların hər biri haqqında məlumatlar təqdim olunmaqla), idarəetmə səriştəsinin, etibarlılığının olması;
* Satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyətinin olması;
* Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması;
* Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması (sənədin əslinin skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir);
* Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi (sənədin əslinin skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir).
Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan sənədlər Azərbaycan dilinə tərcümə edilməlidir). İddiaçılar təkliflər sorğusu ilə bağlı sualları satınalan təşkilata ünvanlaya bilərlər. Təkliflər sorğusu proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun olaraq keçiriləcəkdir. İddiaçılar sorğuda iştirak etmək üçün ixtisas göstəricilərinə dair sənədləri, tender təklifi və bank təminatı sənədlərini 14 aprel 2022-ci il saat 11:00-dək təqdim etməlidirlər. İddiaçıların təklifləri 15 aprel 2022-ci il saat 11:00-da AZ 1069, Bakı şəhəri, Mustafa Kamal Atatürk pr. 134 ünvanında açılacaqdır. Tel: (012) 404 04 01, email: [email protected]
Faks nömrəsi: (012) 404 04 03
XXX
Həmçinin Azərbaycan Respublikasının Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyi “Birjalar və palataların inkişafı məqsədilə institusional təkliflərin hazırlanması və bu istiqamətdə hüquqi məsləhətlərin verilməsi ilə bağlı iş və xidmətlər”in satın alınması üzrə təkliflər sorğusunu elan edib.
Marja xəbər verir ki, sorğuda bildirilir:
Təkliflər sorğusu prosedurunda iştirak etmək üçün bu sahədə ixtisaslaşmış potensial malgöndərənlər (podratçılar) dəvət olunur. Müqaviləni yerinə yetirmək üçün tender iştirakçıları lazımi maliyyə və texniki imkanlara malik olmalıdırlar. Sorğuda iştirak etmək istəyən malgöndərənlər (podratçılar) LOT üzrə müəyyən edilən məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra müsabiqə üzrə təkliflərini Tender komissiyasına təqdim edə bilərlər.
İştirak haqqı: 350,00 (üç yüz əlli) AZN
İddiaçılar iştirak haqqını aşağıdakı hesaba ödəməlidirlər:
Təşkilatın adı: Azərbaycan Respublikasının Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyi
VÖEN: 1603326271
Bank rekvizitləri: “Kapital Bank” ASC-nin Mərkəzi filialı
H/h: AZ16AIIB38060029440419716102
VÖEN: 9900003611
Kod: 200026
Müxbir hesab: AZ37NABZ01350100000000001944
S.W.İ.F.T. AIIBAZ2X
Təkliflər sorğusu prosedurunda iştirak etmək üçün ödənilən iştirak haqqı heç bir halda geri qaytarılmır.
Sorğuda iddiaçı kimi iştirak etmək istəyənlər aşağıdakı sənədləri təqdim etməlidirlər:
* İddiaçının nizamnaməsinin surəti (notarial qaydada təsdiq olunmuş surətinin skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir);
* Hüquqi statusunu təsdiq edən sənədlər (Dövlət reyestrindən çıxarışın və şəhadətnamənin notarial qaydada təsdiq olunmuş surətinin skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir);
* Rekvizitlər (iddiaçının və ya bankın imzası və möhürü ilə təsdiq edilməsi və PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir);
* İddiaçının son bir ildəki maliyyə vəziyyəti barədə bank arayışı təqdim edilməlidir (sənədin əslinin skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir);
* Tender təklifi (zərflərin açıldığı tarixdən sonra ən azı 40 bank günü qüvvədə olmalıdır);
* Tender təklifi dəyərinin 1 faizi həcmində bank təminatı (təklifin qüvvədə olma müddətindən azı 30 bank günü çox olmalıdır);
* İddiaçıların son bir ildəki fəaliyyəti haqqında vergi orqanları tərəfindən təsdiq olunmuş maliyyə hesabatının surəti təqdim edilməlidir (son maliyyə dövrünə olan məlumatı əks etdirməsi və sənədin əslinin skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir);
* Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərin olmaması haqqında arayış təqdim edilməlidir (sənədin əslinin skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir);
* Son bir il ərzində (fəaliyyətini dayandırdığı müddət nəzərə alınmadan) vergi ödəyicisinin Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi ilə müəyyən edilmiş vəzifələrinin yerinə yetirilməməsi hallarının mövcud olmaması haqqında arayış təqdim edilməlidir (sənədin əslinin skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir);
* İddiaçının mikro, kiçik və orta sahibkarlıq subyektlərinin meyarlarına uyğun olması (müvafiq icra hakimiyyəti orqanından alınmış sənədin əslinin skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir);
* Satınalma müqaviləsinin icrasını təmin etmək üçün müvafiq sahədə peşəkarlığının, təcrübəsinin, texniki və maliyyə imkanlarının, işçi qüvvəsinin (layihənin icrası üçün tələb olunan kadrların hər biri haqqında məlumatlar təqdim olunmaqla), idarəetmə səriştəsinin, etibarlılığının olması;
* Satınalma müqaviləsini bağlamaq səlahiyyətinin olması;
* Öz əmlakından sərbəst və məhdudiyyətsiz istifadə etmək imkanı, habelə ödəmə qabiliyyəti olması;
* Müflis elan olunmaması, əmlakı üzərinə həbs qoyulmaması, ödənişə yönəlmiş girovun olmaması, məhkəmənin qərarı ilə kommersiya fəaliyyəti dayandırılmış şəxs olmaması (sənədin əslinin skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir);
* Satınalma prosedurlarının başlanmasından əvvəlki 5 il ərzində özlərinin, habelə işlərini idarə edənlərin, qulluqçularının peşəkar fəaliyyətləri, yaxud satınalma müqaviləsinin bağlanması üçün ixtisas göstəricilərini yanlış göstərmələri ilə əlaqədar cinayətə görə məhkum olunmaması, yaxud onların müvafiq peşə fəaliyyətləri ilə məşğul olmasının məhkəmə qaydasında qadağan edilməməsi (sənədin əslinin skan edilərək PDF formatında yerləşdirilməsi zəruridir).
Sənədlər Azərbaycan dilində tərtib olunmalıdır (xarici dildə olan sənədlər Azərbaycan dilinə tərcümə edilməlidir). İddiaçılar təkliflər sorğusu ilə bağlı sualları satınalan təşkilata ünvanlaya bilərlər. Təkliflər sorğusu proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun olaraq keçiriləcəkdir. İddiaçılar sorğuda iştirak etmək üçün ixtisas göstəricilərinə dair sənədləri, tender təklifi və bank təminatı sənədlərini 14 aprel 2022-ci il saat 11:00-dək təqdim etməlidirlər. İddiaçıların təklifləri 15 aprel 2022-ci il saat 11:00-da AZ 1069, Bakı şəhəri, Mustafa Kamal Atatürk pr. 134 ünvanında açılacaqdır. Tel.: (012) 404 04 01, email: [email protected]
Faks nömrəsi: (012) 404 04 03