PR və marketinq kommunikasiyaları mütəxəssisi Vüqar Baba fins.az-a pandemiyanın marketinq sektoruna təsirlərini açıqlayıb.
O bidirib ki, pandemiya bütün dünyada eləcə də ölkəmizdə biznesə böyük təsir göstərdi.Bir çox sahələrin fəaliyyətini hətta dayandırdı. Bəzilərində məhtudiyyətlərə səbəb olub. Xüsusən xidmət sektoruna mənfi təsir göstərib. Məsələn Azərbaycanda şadlıq evləri, iri mollar ticarət obyektləri hələ də işləmir. Restoranlar pərakəndə şəkildə fəaliyyət göstərir. Ayrı-ayrı mağazaların müştəri qəbulu sayına, iaşə oyekti içərisində müştərilərə, işləmə saatına məhtudiyyətlər qoyuldu. Bəzi vaxtlarda bütün sahələrin fəaliyyəti dayandırıldı. Yalnız çatdırılma xidmətinə icazə verildi. Bu formada təsirləri oldu.
Bu böhran biznes sahiblərinə çətinliklər yaratmaqla yanaşı öz bizneslərini yenidən qurmağa işarə verdi
Vüqar Baba pandemiyanın şirkətlərin fəaliyyətinə təsirləri barədə məlumat verərək qeyd edib ki, ümumən götürüləndə bu böhran biznes sahiblərinə çətinliklər yaratmaqla yanaşı öz bizneslərini yenidən qurmağa işarə verdi. Biznes adamaları,sahibkarlar artıq düşünürlər ki,mənim biznesim böhrana nə qədər dayanıqlıdır,ictimaiyyətə cəmiyyətə nə qədər faydalıdır ,nə dərəcədə lazımlı bizneslə məşğulam.Bunları götür-qoy etməyə imkan verdi . Daha sonra bizneslərin onlayn formada xidmət göstərmə sahələri inkişaf etdirildi məcburən inkişaf etdirildi. Onsuz da elə bir dövrdür ki,texnologiyalar və onlayn xidmətlər dövrüdür. Azərbaycanda bu proseslər bir az ləng gedirdi. Bu məhdudiyyətlər pandemiya sanki onlayn xidmətin daha vacib etdi. Bunun inkişafına daha çox təkan verdi. Yəni indi bütün sektorlarda hər kəs onlayn sahədə alternativ xidmət göstərməyə can atır. Bu inkişaf demək olar ki, oldu. Hətta müştərilər də buna alışdı.Onlayn alış-verişdən başı çıxmayan şəxslər belə artıq onlayn alış-verişə başladı. İndiyə qədər yalnız kafedə yeyən adam belə onlayn yemək sifariş verməyə başladı, geyim və .s.Əlbəttə ki, ayrı-ayrı şirkətlərin onlayn platformaları inkişaf elətdirildi. Bu dövr ərzində aplikasiyalar, saytlara diqqət pik həddə çatıb. Biznes adamlarına bu sahəyə diqqət verilməli olduqlarını pandemiya bir daha xatırlatdı.
Ağıllı sahibkar bu tip böhranları nəzərə alaraq müxtəlif şaxəli bizneslərə maraqlıdır
PR və marketinq kommunikasiyaları mütəxəssisi pandemiyanın yaratdığı böhran dövründə sahibkarlar risklərin idarə edilməsinin daha səmərəli üsullarını açıqlayaraq bildirib ki, Biznesdə ona bu həmişə deyilən bir ifadə edə idi bir daha əmin oldular ki,sahibkar yalnız bir sahədə fəaliyyət göstərməməlidir. Məsələn yalnız şadlıq evləri tikib onun istifadəsi ilə məşğul olmamalıdır.Təkcə restoran sahəsində,yalnız geyim mağazasında xidmət göstərməməlidir. Ağıllı sahibkar bu tip böhranları nəzərə alaraq müxtəlif şaxəli bizneslərə maraqlıdır. Restoranı varsa bir ədəd də geyim mağazası açdı. Yaxud bir şadlıq sarayı varsa bir dənə də avtomobillə bağlı şirkət də olsun. Yəni müxtəlif sahələrdə biznes fəaliyyətlərində pay sahibi olmalısan ki, böhran hansısa sektoru “vuran”da ordan minimum zərərlə çıxa biləsən. Ona görə özü açmasa belə hansısa bir biznes sahəsi üzrə səhmlər almağa başlamalıdır. Özü məsələn restoran sektorundan yaxşı başı çıxır amma o pulunun bir hissəsinə avtomobil sektorundan səhm almağa diqqət ayırmalıdır. Yaxud onlayn platformalardan səhm almalıdır. Öz yatırımını hissələrə bölüb müxtəlif sektorlara bölüşdürmək artıq biznes sektorunda daha az risklərin önünə keçməyə imkan verir.
Biznes olaraq ,brend olaraq öz müştərinin yanında olduğunu göstərməlisən
Brendlərin müştəri sədaqətini qazanmasının çox önəmli olduğunu bildirən Vüqar Baba qeyd edib ki, burada komunikasiya PR baxımından işin önəmi önə çıxdı. Həssas məqamda öz real müştərisilə, potensial müştərisilə uyğun dil tapan, ünsiyyət quran şirkətlər daha uğurlu oldu. Ona görə də daim öz müştərinin auditoriyanın maraqlarına xidmət eləməlisən onun hərhansı işinə yaramalısan,ona dəstək olmalısan.Biznes olaraq ,brend olaraq öz müştərinin yanında olduğunu göstərməlisən bununla böhran anında müştəri sənə sədaqətini göstərir. Biznes fəaliyyəti müddətində mütləq müştərisinə sədaqətini,sevgisini, simpatiyasını qazanmağa hədəflənməlidir. Bu sahədə PR-a kommunikasiyaya diqqət yetirməlidir ki,belə həssas anlarda böhran anlarında müştəri onları atmasın,ondan imtina etməsin.Müştəri sadiqliyi böhran anlarında çətin anlarda müştəri sadiqliyi onu ayaq üstə saxlasın. Burda yenə də müştərisiylə dil tapa uyğun komunikasiya quran şirkətlər az ziyanla bu pandemiya dövrünü keçirirlər.
Müəllif:Aynur Qəniyeva