Bu ilin ilk altı ayında Çinin cənubundakı Hainan əyalətində onlayn ticarətin həcmi 15 milyard dollardan (109,8 milyard yuandan çox) çox olub. Fins.az "TASS"-a istinadən xəbər verir ki, Hainan Daily qəzetinə görə, dövriyyənin üçdə biri pərakəndə satışdan əldə olunub.
Hainandakı İnternet əməliyyatlarının ümumi məbləği arasında, ilin birinci yarısında b2b formatında (biznesdən biznesə) topdan və satış həcmi 74,2 milyard yuan (təxminən 10 milyard dollar), pərakəndə ticarətin həcmi isə 35.6 milyard (təxminən 5 milyard dollar) təşkil etmişdir. Malların onlayn pərakəndə satış həcmi 20,8 milyard yuan (təxminən 2.9 milyard dollar) təşkil edib ki, bu da keçən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 27.6% çoxdur. Xüsusilə, yalnız iyun ayında bu rəqəm demək olar ki, 58% artıb.
Ən çox onlayn satış - Hainan-nın ümumi dövriyyəsinin 70% -dən çoxu əyalətin paytaxtı Haikouda reallaşıb. Online ticarət baxımından ikinci və üçüncü yerləri Sanya və Wenchang şəhərləri tutdular - müvafiq olaraq 12% və 5%-lə.
Hainanda elektron ticarətin inkişafı Çin hökumətinin bu tropik vilayətini "beynəlxalq turizm və istehlak mərkəzinə" çevirmək planının tərkib hissəsidir. Ada mütəmadi olaraq istehlakçı xərclərini stimullaşdırmaq üçün onlayn tədbirlər keçirir. Onlara böyük e-ticarət platformaları - TMall, Taobao və başqaları qatılırlar. Beləliklə, məsələn, iyunun 1-dən 18-dək yerli rəhbərlik geniş miqyaslı İnternet kampaniyasına kömək edib, bu müddət ərzində ümumi satış 1.4 milyard yuandan (təxminən 197.8 milyon dollar) çox olub.
Müəllif: Aynur Qəniyeva