Keçən il təxminən 80 milyard dollar dəyərində satış həyata keçirib.
Fins.az "reuters"-ə istinadən xəbər verir ki, satış faizi və məbləği General Electric Co (GE.N) və Rolls-Royce Holdings Plc (RR.L) kimi mühərrik istehsalçılarından Honeywell International Inc (HON.N) və Raytheon Technologies kimi sistem şirkətlərinə qədər dəyişir.
Məlumata görə, bu şirkətlərin əksəriyyəti üçün xidmət göstərmək və gəlirlərin əhəmiyyətli hissəsini əldə etmək ildə orta hesabla 3 milyon dollara başa gəlir. Böhran hava səyahətini çətinləşdirir və təyyarələrin havada keçirdiyi saatları azaldaraq, əsaslı təmirləri ikinci plana keçirdiyi üçün bu sahə təhlükə altındadır.
Analitiklər bu məhsulların ticarətinə aviasiya mühərriklərinə (2020-ci ildə) texniki xidmət, təmir və əsaslı təmir tələbatının 60% və ya daha çox azalmasını gözləyirik. İstehsal 40-50% azalacaq.Şirkətlər minlərlə təyyarəni geri çağırmalı olacaq.Təxminən 60 milyard dollar dəyərində itirilmiş satış göstəriciləri xidmətlərin 75% -ə qədər azalması gözlənilir.
Minlərlə uçuşlar artıq planlaşdırılır və ya davam etdirilir, lakin bəzi aerokosmik mütəxəssislər təsirin əvvəlcə düşündüyündən daha dərin olacağını və bazarın yalnız 2023-cü ildə bərpa olunaraq bir neçə illik çətin seçimlər qarşısında qalınacağını ekspertlər xüsusi vurğulayır.
Ötən həftə Beynəlxalq Hava Nəqliyyatı Assosiasiyası, hava yollarının 2020-ci ildə 84 milyard dollar itirəcəyini, gəlirinin yarıdan 419 milyard dollara enəcəyini, sektorun tarixindəki ən pis il olduğunu bildirib.
Müəllif:Aynur Qəniyeva
