Ötən il Azərbaycanda fəaliyyət göstərən parfumeriya satış şəbəkələri arasında ən çox çöl reklamını “İdeal” mağazalar şəbəkəsi verib
Fins.az xəbər verir ki, bu barədə “Smart OutDoor” şirkəti məlumat yayımlayıb
Məlumatda bildilir ki, ölkədə parfumeriya satışını həyata keçirən mağazalar şəbəkələri arasında çöl reklamının 60,2 %-i “İdeal” mağzalar şəbəkəsinə məxsus olub. Bu sıralamada 19,3% göstərici ilə “Givenchy” parfum mağazalar şəbəkəsi ikinci yerdə qərarlaşıb. Daha sonra qeyd edilib ki, Respublika ərzinidə çöl reklamı vermiş parfumeriya mağzalar şəbəkəsləri” Carolina Herrera” 9,0%, “Guerlain” 7,0%, “Paco Rabanne” 3,7%, 0,8% isə “İnglot” tərəfindən verilib.
Müəllif: Aynur Qəniyeva