BİZNES

28 Yanvar

Ən az reklam edilən populyar içki -HANSI İÇKİ NƏ QƏDƏR REKLAM EDİLİB

Ötən il Azərbaycanda satılan içkilər arasında  ən çox çöl reklamını Carlsberg Azerbaijan verib

Fins.az xəbər verir ki, bu barədə “Smart OutDoor” şirkəti məlumat yayımlayıb

Məlumatda bildilir ki, ölkədə satışı həyata keçirilən içkilər arasında çöl reklamınını 32,4%-ni Carlsberg Azerbaijan verib. Bu göstərici ilə o ən çöl reklamı verən içki brenləri arasında liderlik edir. Bu sıralamada Coca Cola 22,8% göstərici ilə ikinci sırada qərarlaşıb.

 Qeyd olunur ki, Respublika ərzinidə içki brendləri tərəfindən verilmiş çöl reklamlarının 21,3%-i Full Enerji-yə, 12,3%-i “Bizon”-a, 5,5%-i “Berg Enerji”-yə, 2,8%-i “Sirab”-a, 1,5%-i “Jaguar”-a,0,8%-i Horss, 0,5%-i “Redd Bul”-a məxsus olub

Müəllif: Aynur Qəniyeva