Ötən il Azərbaycanda satılan içkilər arasında ən çox çöl reklamını Carlsberg Azerbaijan verib
Fins.az xəbər verir ki, bu barədə “Smart OutDoor” şirkəti məlumat yayımlayıb
Məlumatda bildilir ki, ölkədə satışı həyata keçirilən içkilər arasında çöl reklamınını 32,4%-ni Carlsberg Azerbaijan verib. Bu göstərici ilə o ən çöl reklamı verən içki brenləri arasında liderlik edir. Bu sıralamada Coca Cola 22,8% göstərici ilə ikinci sırada qərarlaşıb.
Qeyd olunur ki, Respublika ərzinidə içki brendləri tərəfindən verilmiş çöl reklamlarının 21,3%-i Full Enerji-yə, 12,3%-i “Bizon”-a, 5,5%-i “Berg Enerji”-yə, 2,8%-i “Sirab”-a, 1,5%-i “Jaguar”-a,0,8%-i Horss, 0,5%-i “Redd Bul”-a məxsus olub
Müəllif: Aynur Qəniyeva