“Honda” avtomobil dünyasında əhəmiyyətli transformasiyaya səbəb olacaq yeni nəsil hibrid sistemlərini və orta ölçülü platformasını elan etdi.
Finss.az xəbər verir ki, bu sistem tamamilə yeni 1,5 və 2,0 litrlik birbaşa püskürtmə Atkinson dövrü mühərriklərini yeni ön ötürmə bloku və inteqrasiya olunmuş soyutma sistemi ilə birləşdirir.
Bildirilir ki, “Honda” tərəfindən hazırlanmış yeni nəsil orta ölçülü platforma ilə birləşdirildikdə bu hibrid sistemlər yanacaq səmərəliliyində 10 faizdən çox artım təmin edir.
Şirkət bəyan etdi ki, yeni 1,5 litrlik mühərrik, mühərrikin fırlanma anı ilə tarazlıqda mühərrik sürətinin yüksək səmərəli olduğu diapazonu, mövcud 1,5 litrlik mühərriklə müqayisədə 40 faizdən çox genişləndirməklə yanacaq qənaətində əhəmiyyətli təkmilləşdirmə təmin edəcək. Deyə bilərik ki, “Honda” əsasən aşağı xərcləri və daha yüksək səmərəliliyi hədəfləyir.
Kaira Agayeva
Finss.az