İnsayderlərin fikrincə, Nissan-da işlər ayın əvvəlində, baş direktor Makoto Ushida geniş miqyaslı işdən çıxarıldığını və öz maaşını kəsdiyini elan etdiyi zaman göründüyündən daha pisdir. İndi məlum oldu ki, böhrandan çıxmaq üçün Nissan-a “sümükləri kəsmək” kifayət deyil, ona kənardan əhəmiyyətli maliyyə inyeksiyaları lazımdır.
Finss.az xəbər verir ki, bu ayın əvvəlində Nissan, gəlirlərin kəskin azalması, Çində satışların azalması və ABŞ-da pis dünyagörüşü fonunda fövqəladə halların idarə edilməsinə keçdiyini açıqladı. Böhranı aradan qaldırmaq üçün əsas tədbirlər istehsal gücünün təxminən 20% azaldılması, dünya üzrə 9000 işçinin ixtisar edilməsi və hazırda faktiki olaraq Nissan-ın nəzarətində olan Mitsubishi-nin səhmlərinin bir hissəsinin satışı idi.
Financial Times qəzeti insayderlərə istinadən yazıb ki, bu antiböhran tədbirləri Nissan-a yalnız 12-14 ay əzabını davam etdirməyə imkan verəcək və həqiqətən də böhrandan çıxmaq üçün Yaponiya şirkətinə yeni güclü investor lazımdır - güman edilir. o, Renault-un Qrupa artıq ehtiyac duymadığı Nissan səhmlərini alacağını və Nissan-ı həyat verən likvidliklə doyuracağını.
Xatırladaq ki, ötən ilin yayında yenidən işə salınan Renault-Nissan-Mitsubishi ittifaqı bu gün əsasən formal olaraq mövcuddur: Renault və Nissan çoxdan bir-birlərinə marağını itiriblər və heç də bir-birlərinin problemləri ilə məşğul olmaq istəmirlər. Alyansın yenidən fəaliyyətə başlaması ilə bağlı razılaşma Renault-un Nissandakı payının 43,4%-dən 15%-ə endirilməsini nəzərdə tutur.
Kaira Agayeva
Finss.az