“Jaguar” loqosu ilə təxminən bir əsrdir mövcud olan nəhəng şirkət, radikal bir qərar qəbul edərək loqosunu dəyişməyə qərar verdi.
Finss.az xəbər verir ki, “Jaguar”ın yenilənmiş loqosu 80 illik ənənəni geridə qoyur. İngilis avtomobil nəhəngi, lüks elektrikli avtomobil bazarında özünə yeni mövqe yaratmaq üçün bu köklü dəyişikliyi etdiyini açıqladı.
“Jaguar” radikal bir qərar verdi və 80 ildir istifadə edilən klassik loqosunu tamamilə dəyişdi. Bu addım brendin lüks elektrikli avtomobil bazarında “Rolls-Royce” və “Bentley” kimi nəhənglərə rəqib olmaq məqsədinin bir hissəsidir.
Yeni loqo müasir dizaynı və iddialı xətləri ilə diqqət çəkir. Görünür, ingilis istehsalçısı bu dəyişikliklə dizayn fəlsəfəsini və brend kimliyini yenidən müəyyənləşdirib.
Yeni “Jaguar” loqosu həm mətbəə, həm də dizayn baxımından keçmişdən tamamilə uzaqlaşan bir yanaşma qəbul edir.
Müasir qrafik toxunuşlarla yenilənən loqo, “strikethrough” adlı üfüqi xətt mövzusu ilə diqqət çəkir. Bu xətt brendin dinamizmini və innovativ yanaşmasını təmsil edir.
Bundan əlavə, yeni loqoda “J” və “r” hərfləri qızılı tonlarda dairəvi dizaynla birləşərək minimalist estetika təqdim edir.
Bu vizual dəyişikliklər markanın elektrik avtomobilləri ilə lüks seqmentində yeni bir dövrə qədəm qoyduğunu simvollaşdırır. Xüsusilə, bu hərəkət “Jaguar”ın gənc, varlı və şəhərli müştərilərini cəlb etmək məqsədi daşıyır.
“Jaguar” yeni loqo ilə eyni vaxtda lüks elektrikli avtomobil çeşidini genişləndirməyi planlaşdırır. 2026-cı ilə qədər buraxılması gözlənilən yeni modellər 430 mil məsafəni qət edən və sürətli şarj dəstəyi ilə diqqət çəkən xüsusiyyətlərə sahib olacaq.
Bundan əlavə, “Tesla”nın “Supercharger” şəbəkəsi ilə uyğun gələn şarj portu sayəsində qlobal miqyasda böyük üstünlük qazanacaq.
Kaira Agayeva
Finss.az