AVTO

25 Oktyabr

McLaren W1: F1 və P1 superkarlarının varisi debüt edib

McLaren şirkəti F1 (1992-2000) və P1 (2013-2015) modellərinin əfsanəvi sülaləsini davam etdirəcək yeni flaqman hiperkarını təqdim edib. Yeni hiperkar McLaren W1 adlanır və o, brendin tarixində ümumi yollara çıxışı olan ən güclü hiperkardır. Eyni zamanda, o, elementləri sonradan digər McLaren modellərində tətbiq ediləcək tamamilə yeni güc qurğusunu alan ilk modeldir.

Finss.az xəbər verir ki, yeni flaqman McLaren Artura modelindən artıq tanış olan MCLA (McLaren Carbon Fiber Lightweight Architecture) platformasına əsaslanır. Bu, Aerocell karbon monokokdur və onun ayrıca ön alt çərçivəsi yoxdur (yalnız krəş-bokslar var), üfüqi amortizatorları olan push road tipli asqı birbaşa monokoka bərkidilir. Arxa tərəfdəki alüminium alt çərçivə saxlanılıb və onun üzərinə güc qurğusu, habelə adi dayaqları olan ikiqollu asqı quraşdırılıb.

Hibrid sistemin əsasını MPH-8 kodu ilə işarələnmiş yeni 4,0-litrlik V8 benzin mühərriki təşkil edir. O, 90 dərəcə aşınma bucağı olan bloka və yan tərəflərdəki iki axınlı turbokompressorlara malikdir. Mühərrik 929 at qüvvəsi və 900 Nm hasil edir, üstəlik, 9200 dövr/dəqiqəyə qədər sürətlənə bilir! Transmissiya - iki muftalı səkkiz pilləli “robot”dur, lakin onun arxa ötürməsi yoxdur: hiperkarın geriyə elektrik dartması ilə hərəkət edir.

Şirkətin öz məhsulu olan E-Module tərkibinə oxlu dartma elektrik mühərriki (346 at qüvvəsi, 440 Nm), idarəetmə bloku və 1,4 kilovat/saatlıq dartma batareyası daxildir. Yəni, elektrik üstqurumu əvvəlki flaqman P1 hiperkarındakından demək olar ki, iki dəfə güclü olub, lakin batareyanın tutumu ciddi şəkildə azalıb (əvvəllər 4,7 kilovat/saat) və artıq məişət şəbəkəsindən enerji doldurmaq imkanı yoxdur. Elektrik enerjisi ilə McLaren W1 cəmi 2 kilometr məsafə qət edə bilir, lakin E-Module qurğusunun çəkisi cəmi 20 kiloqram təşkil edir – o, P1 modelinin bütün elektrik sistemindən üç dəfə kiçikdir.

Güc qurğusunun ümumi hasilatı əvvəlki flaqmandakı 916 at qüvvəsi və 900 Nm-ə qarşı 1275 at qüvvəsi və 1340 Nm-dir. Üstəlik, tam ötürmədən söhbət gedə bilməz: McLaren ənənələrə hörmət edir və yalnız arxa ötürməli avtomobillər buraxır. Differensial elektron şəkildə idarə olunur. Kupenin quru çəkisi cəmi 1399 kiloqramdır ki, bu da P1 modelində olduğundan cəmi 4 kiloqram çoxdur. 100 km/saat sürətlənmə 2,7 saniyə, 200 km/saat sürətlənmə isə 5,8 saniyə çəkir. Xatırladaq ki, P1 modeli bu işə müvafiq olaraq 2,8 və 6,8 saniyə sərf edir. Maksimum sürət əvvəlki 350 km/saat həddində məhdudlaşdırılıb.

Lakin W1 hiperkarının sələfi ilə müqayisədə əsas üstünlüyü sürət deyil, aerodinamikadır. Mühəndislər hiperkarın aerodinamik xüsusiyyətlərini optimallaşdırmaq üçün külək tunelində 350 saat vaxt sərf ediblər. Kupenin ön hissəsində aktiv splitter var, damda daxili yanma mühərriki üçün əlavə hava girişi quraşdırılıb, hətta güclü burulğan yaratmamaq üçün asqının alüminiumdan qolları dəqiq hesablanmış profilə malikdirlər. Arxa tərəfdə isə, Active Long Tail var - hərəkət edən qanad, təkcə hücum bucağını dəyişdirmək üçün deyil. Ən ekstremal Race rejimində, hava axını sabitləşdirmək üçün, antiqanad 300 millimetr geriyə doğru hərəkət edir.

Kaira Agayeva 

Finss.az