Qərb avtomobil istehsalı: gəlirin və satışların azalması və təsirləri
Finss.az xəbər verir ki, son dövrlərdə beynəlxalq avtomobil istehsalçıları ciddi maliyyə itkiləri ilə üzləşir. Dünyanın ən iri avtomobil alyanslarından biri olan Stellantis-in birinci yarımillik gəliri 14% azalaraq 85 milyard avroya düşüb, şirkətin təmiz gəliri isə demək olar ki, iki dəfə azalıb və 5,6 milyard avroya çatıb. Yaponiya markası Nissan, ikinci rübdə gəlirinin ilbəil 76,9% azaldığını və yalnız 194 milyon dollar olduğunu bildirir. Avropa brendləri Audi və Porsche isə müvafiq olaraq 34% və 20,5% gəlir azalması yaşadıqlarını açıqlayıblar.
Gəlir azalmasının əsas səbəbi böyük miqdarda reallaşmamış yeni avtomobil ehtiyatlarıdır. ABŞ-da 3 milyondan çox qeyri-satılan avtomobil yığılıb. Ekspertlərin sözlərinə görə, tələbi üstələyən avtomobil təklifləri satışlara və gəlirə mənfi təsir göstərir, satıcılar qiymətləri endirməyə məcbur olur.
Almaniyanın avtomobil bazarında isə ciddi böhran müşahidə edilir. Creditreform-un hesabatına görə, iqtisadi böhran nəticəsində korporativ iflasların sayı artmaqdadır. Almaniyanın iflaslar və kəsintilər səviyyəsi 2021-ci ildən bəri ən yüksək həddə çatıb.
Böhrandan çıxış yolu kimi Volkswagen AG, istehsal xərclərini optimallaşdırmaq və yeni layihələrin inkişafını yenidən gözdən keçirmək məqsədilə böhran strategiyası hazırlayıb. Bu tədbirlər 10 milyard avro qənaət etməyə kömək edəcək, lakin işçi heyətinin sayının azaldılması və əmək haqqının endirilməsi kimi sərt tədbirləri də əhatə edir.
Bundan əlavə, elektrik avtomobillərinə olan marağın azalması, inkişaf etmiş şarj stansiyalarının olmaması və daha yüksək qiymətlər səbəbindən istehsalçılar dividend itirirlər. ABŞ-da elektrik avtomobillərinin satış həcmi əvvəlki illərlə müqayisədə azalıb.
Avropa avtomobil istehsalçıları Çin istehsalçılarının artan rəqabətindən qorunmaq üçün müdafiə tədbirləri görmək məcburiyyətindədirlər. Stellantis-in rəhbəri Karlos Tavares, EU sərhədlərinin Çin istehsalçılarından qorunmasını və Qərb avtomobil konsertlərinə maliyyə dəstəyi göstərilməsini təklif edir. Beləliklə, dünyada tanınmış avtomobil brendləri Çin istehsalçıları tərəfindən əvəz olunma təhlükəsi ilə üzləşə bilər.
Vüqar Bağırov tərəfindən hazırlanıb