AVTO

13 Avqust

Hibridlər elektrik avtomobillərindən 2,5 dəfə daha çox zəhərlidir

Son illərdə ekoloji cəhətdən təmiz nəqliyyat vasitələrinə olan maraq sürətlə artmışdır. Bu maraqla birlikdə, daxili yanma mühərrikləri (DYM) ilə təchiz edilmiş avtomobillərin ətraf mühitə təsiri və elektrik avtomobillərinin (BEV) üstünlükləri haqqında müxtəlif araşdırmaların sayı da artmaqdadır.

Finss.az xəbər verir ki, Beynəlxalq Təmiz Nəqliyyat Şurası (ICCT) tərəfindən aparılan son araşdırma, hibrid avtomobillərin ətraf mühitə təsiri ilə bağlı mühüm məlumatlar ortaya qoyur və onların elektrik avtomobilləri ilə müqayisədə nə qədər zərərli olduğunu vurğulayır.

Elektrik avtomobilləri və emissiyalar: ömür boyu fərqlər

Elektrik avtomobilləri (BEV) egzoz qazı buraxmadıqları üçün ətraf mühitə təsir etmədikləri məlumdur. Lakin onların istehsal və utilizasiya proseslərinin də ekoloji baxımdan nə dərəcədə effektiv olduğu müzakirə mövzusudur. ICCT-nin son araşdırması göstərir ki, elektrik avtomobilləri bütün ömrü boyu yaranan emissiyalar baxımından hibrid avtomobillərdən və DYM-lə təchiz edilmiş nəqliyyat vasitələrindən daha ekolojidir.

2024-cü il üçün aparılan analizlərə əsasən, ABŞ-da orta sinif hibrid avtomobilləri ömür boyu elektrikli ekvivalentlərindən (sedanlar) 2,2 dəfə, hibrid SUV-lər isə 2,5 dəfə çox istixana qazı buraxır. Eyni zamanda, DYM-lə təchiz edilmiş SUV-lər bu rəqəmi 3,5 dəfə artırır.

Yenilənə bilən enerjinin rolu

Bu rəqəmlər avtomobillərin orta elektrik şəbəkəsindən şarj olunmasına əsaslanır. Lakin elektrik avtomobilləri tamamilə yenilənə bilən enerji mənbələrindən şarj olunduqda, hibrid SUV-lər 4,9 dəfə, DYM-lə təchiz edilmiş SUV-lər isə 6,7 dəfə çox istixana qazı buraxır. Bu fakt, elektrik avtomobillərinin ekoloji cəhətdən nə qədər üstün olduğunu açıq şəkildə göstərir.

2030-cu il proqnozları: gələcəyin nəqliyyatı

ICCT-nin proqnozlarına görə, 2030-cu ilə qədər elektrik avtomobillərinin ekoloji üstünlükləri daha da aydın olacaq. 2030-cu il model DYM-lə təchiz edilmiş SUV-lərin ömür boyu yaranan emissiyaları, yenilənə bilən enerji ilə işləyən ekvivalent BEV-lərdən 7,5 dəfə çox olacaq. Araşdırma həmçinin göstərir ki, hibrid avtomobillərin istixana qazı emissiyalarını azaltma potensialı BEV-lərlə müqayisədə əhəmiyyətli dərəcədə məhduddur.

Nəticə

Bu araşdırmalar, hibrid avtomobillərin ətraf mühitə təsirinin azaldılması mövzusunda düşündüyümüz qədər effektiv olmadığını və elektrik avtomobillərinin ekoloji cəhətdən daha üstün bir həll olduğunu göstərir. 2024 və 2030-cu illərə dair əldə olunan məlumatlar, elektrik avtomobillərinin nəqliyyat sektorunda liderliyini davam etdirəcəyini və ətraf mühitin qorunmasında vacib rol oynayacağını təsdiqləyir.

Bu səbəbdən, istehsalçılar, siyasətçilər və istehlakçılar elektrik avtomobillərinin istifadəsini təşviq etməli və gələcəyin nəqliyyat sistemlərini bu texnologiya ətrafında qurmağa davam etməlidirlər.