AVTO

03 Aprel

Mühərrikin müstəqil müayinəsi və xətaları necə sıfırlamaq olar?

Alətlər panelində xəta "parladı", mühərrikin özü isə düzgün işləmir. Adi sürücü nə edəcək? Avtomobil xidmət mərkəzinə gedəcək. Avtosfer.az portalı avtomobil xidmət mərkəzlərində çoxlu pul xərcləmədən öz əlinizlə nasazlığı necə tapıb aradan qaldırmaq haqqında danışacaq.

Güc qurğusunun və digər sistemlərin, avtomobilin komponentləri və aqreqatlarının elektron müayinəsi həmişə texniki xidmətin planlı təmir üzrə işlərin məcburi siyahısına daxil edilir. Usta sürücünün ayağında noutbuku xüsusi bir bağlayıcı ilə birləşdirəcək, ağıllı görkəmlə düymələri sıxacaq və hökm çıxaracaq. Onun tərəfindən tapılan xəta kodlar konkret qovşağın nasazlığını göstərir və problemi tez bir zamanda məhdudlaşdırmağa imkan verir.

Avtomobil sahibi rəsmi dilerin cənginə düşərsə - böyük bir qovşaq dəyişməsi, əgər adi bir xidmət mərkəzinə gələrsə təmir və istifadə edilmiş hissələr onu gözləyir. Çətinlik bəzən problemi tapmaqdadır - bir çox hissələri asanlıqla özünüz dəyişə bilərsiz və internetdə hər hansı bir dəmir parçasını tapmaq - hətta yeni, hətta istifadə olunan da - bir neçə düymə sıxmaq məsələsidir. Avtomobil xidmət mərkəzinə getməkdən qaçmaq və mühərriki özümüzün müayinə etməmiz mümkündürmü?

Mümkündür. Müasir avtomobillər çox sayda idarəetmə bloku ilə təchiz olunur, hansı ki, xüsusi bağlayıcı - “OBD” və ya “On Board Diagnostic” vasitəsilə otuz il əvvəl ABŞ-da qəbul edilmiş məlumatları “toplaya” bilərsiniz. Onda hər bir avtomobil istehsalçısı öz kanalını və əlbəttə ki, məlumat almağa imkan verən öz bağlayıcısını düşünərək tapdı. Başqa sözlə, hər bir marka üçün özünün cihazını əldə etməli idin. 1996-cı ildə vahid bir "blok" - OBD II - vahid bir standart təqdim edərək "müxtəliflik" aradan qaldırıldı. Bu gün bütün avtomobillərdə olan düzbucaqlı şəklində olan 16 "yuvalı" standart "çəngəl"dir.

Beləliklə, təkcə təmir sexləri deyil, xüsusi skaner əldə etmiş adi sürücülər(hansısa Çin məhsulu), öz cihazlarında lazımi proqramları quraşdıraraq avtomobil haqqında geniş məlumat əldə edə bilərlər. Sadə və aydındır. Bəs niyə dilerlər belə etmirlər?

Məsələ burasındadır ki, mühərrik göstəricilərini daha sürətli və daha dəqiq bir şəkildə deşifr etməyə, daha çox məlumat toplamağa imkan verən xüsusi bir proqrama sahibdir, lakin bağlantının özü də bir kabel vasitəsilə - komport - hansı ki, müasir kompyuterlərdə, noutbuklarda və smartfonlarda sadəcə mövcud deyil. Əlbəttə ki, kabel daha sürətlə işləyir, çünki Çin skaneri əvvəlcə UART portu vasitəsilə məlumat ötürməyə məcbur olur və yalnız bundan sonra USB və ya Bluetooth vasitəsilə oxucuya çatdırılır. Və sonra kəsilmə və bağlantı xətaları barədə qeybət edə bilərsiniz.

"Master" kabel vasitəsilə qoşulur və bu problemlərdən ümumiyyətlə məhrumdur. Üstəlik, MUD - kompüteri, müxtəlif blokları yazmağa imkan verir, açarları və maqnitafonu şifrələmək və yüzlərlə digər əməliyyatlar aparmağa imkan verir. Bəli, diler avadanlıqları daha dəqiqdir və daha çox imkanlar təqdim edir, lakin adi bir avtomobil sahibi buna ehtiyac duymur!

Bu tapşırıqlar üçün bir smartfon ilə müqayisədə adi bir Çin skaneri kifayətdir. Üstəlik, belə bir qurğunu istifadə etmək çox sadədir. Cihazı port vasitəsilə sistemə inteqrasiya edərək, proqramı smartfona yükləyirik, qoşulur və mühərrik dünyasına xoş gəldiniz. Proqram çox güman ki, İngilis dilində olacaq, lakin şifrəni açmaq üçün Kembric biliyi tələb olunmur - gözlər üçün google tərcüməçisi kifayətdir. Yarım saat ərzində müxtəlif səhifələrə daxil olaraq, lazım olan bütün məlumatları əldə edə və hətta səhvləri də aradan qaldıra bilərsiniz.

İşəsalmanın buraxılışı və nasaz "katuşka", "ölü" şam və mühərrik "beyninin" dalağı, yerə qoyulmuş akkumlyator və bir çox OBD birləşdiricisi vasitəsilə asanlıqla lokallaşdırılır. Heç bir yerə getməyiniz lazım deyil - Çin qutusunu bağladız və dərhal hər şeyi bildiz. Bütün müayinə 10 dəqiqə çəkəcək. Və investisiya ilk istifadəsi zamanı ödəyəcək.