VAKANSİYA

21 Avqust

Satınalma üzrə mütəxəssis - VAKANSİYA

"SOCAR Downstream Management" şirkəti Satınalma üzrə mütəxəssis vəzifəsinə vakansiya elan edir.

Finss.az şirkətin vakansiya üzrə tələb və iş şəraitini təqdim edir.

 Vəzifənin məqsədi

Satınalma Mütəxəssisi tam satınalma dövrünün idarə edilməsinə, tenderlərin qurulmasına və ən yaxşı dəyərin əldə edilməsinə, Təchizat Zənciri prosedurlarına, iş təlimatlarına, formalarına və s. əməl etməyə cavabdehdir;

Vəzifə öhdəlikləri

  • Proseslərin və prosedurların hazırlanması və işlənilməsində köməklik göstərmək və müvafiq işçilər ilə müntəzəm əlaqədə olmaq.
  • Mövcud satınalma proseduruna uyğun olaraq Tender prosesini izləmək, tender sənədlərini nizamlamaq, tender proseslərini tamamlamaq, 
  • Dəqiq alış məlumatlarının saxlanması üçün müvafiq anbarlar, yerlər üçün SAP Material Master (MM) Tətbiqlərini idarə edilməsi. 
  • Danışıqlar prosesini koordinasiya etmək, müqavilələrin işlənib hazırlanmasını, icrasını və təchizatçıların uyğunluğuna nəzarət etmək. 
  • Tender prosesinin bütün mərhələlərində iştirak etmək və nəzarət etmək. 
  • Təchizatçılardan təkliflər almaq üçün materialların və xidmətlərin alınması üçün Təklif Sorğusunu yaratmaq.
  • Rəhbərliyin təsdiqi üçün kommersiya təkliflərinin qiymətləndirilməsini hazırlamaq.
  • Texniki şərhlər almaq üçün son istifadəçi şöbəsi ilə əlaqə saxlamaq; texniki qeydləri kommersiya təkliflərinin qiymətləndirilməsinə daxil etmək və satınalma üçün tövsiyə vermək.
  • Təchizatçılarla görüşlər təşkil etmək və həmin görüşlərdə iştirak etmək.  
  • Tender açılışlarında iştirak etmək və müvafiq protokolların hazırlanmasına və imzalanmasına nəzarət etmək. 
  • Materiallar, avadanlıqlar və xidmətlər üzrə Satınalma Sifarişləri yerləşdirmək.
  • Keyfiyyətli məhsul və materialları seçmək və satın alma üçün bazar araşdırması aparmaq.
  • Təchizatçılarla əlaqələr qurmaq və ən yaxşı qiymətləri əldə etmək üçün onlarla danışıqlar prosesində iştirak etmək.
  • Sorğuların gedişatını izləmək və sifarişlərin vəziyyəti ilə bağlı rəhbərliyi məlumatlandırmaq.
  • Bütün tender sənədlərinin qeydə alınması və düzgün arxivləşdirilməsi təmin etmək
  • Rəhbərliyin digər göstərişlərini yerinə yetirmək.

Tələblər

  • Biznes İdarəçiliyi, Mühəndislik və ya əlaqəli sahədə dərəcə ixtisas
  • Müvafiq sahədə təlimlər və sertifikatlar 
  • Neft və qaz sektorunda minimum 3 il iş təcrübəsi;

Digər xüsusi tələblər

  • Müvafiq proqram təminatında iş təcrübəsi (məsələn, SAP MM)
  • Sərbəst Azərbaycan və İngilis dili biliyi (Rus dili biliyi üstünlükdür)
  • İT savadlılığı, Excel-də işləmə bacarığı və elektron məlumatlarla işləmə bacarığı
  • Texniki bilik və bacarıqlara malik olma
  • Təchizatçılarla Münasibətlərin İdarə Edilməsi, Bazar araşdırması bacarıqları
  • Yaxşı ünsiyyət və komandada işləmək bacarığı
  • Planlaşdırma bacarığı
  • Tapşırıqları prioritetləşdirmək bacarığı və vaxtı idarə etmə bacarıqları.
  • İşə məntiqli və sistemli yanaşma

Müraciət forması:

Müraciət üçün uyğun namizədlərdən qeyd olunan linkə keçid edərək müraciət etməkləri xahiş olunur. 

Son müraciət tarixi: 31.08.2024