“Facebook” sosial şəbəkəsi artıq bütün dünyada ünsiyyət imkanına çevrilməklə yanaşı, həm də şirkətlərin və iş adamlarının öz məhsullarını təqdim etməsi üçün meydançaya çevrilib. Daima sığortaya marağın zəif olmasından şikayətlənən Azərbaycanın sığorta şirkətləri müştərilərini sosial şəbəkələrdə də tapa bilərlər. Bəs sığortaçılar 1,5 milyarda yaxın istifadəçisi olan “Facebook” sosial şəbəkəsinin imkanlarından necə faydalanır? Bu dəfə Fins.az sığortaçıların “Facebook”da nə dərəcədə aktiv olduğunu araşdırıb.
Sığorta şirkətlərinin gücü və imkanları “Facebook” şəbəkəsindəki fəaliyyəti ilə ölçülsəydi reallıqdan bir qədər fərqli mənzərə alınardı. Bəzi şirkətlər şəbəkənin gücündən ümumiyətlə istifadə etmirlər, digərləri isə "Facebook"da çox fəaldırlar.
Araşdırma nəticəsində məlum olub ki, ölkədəki 26 sığorta şirkətindən 24-nün “Facebook”da səhifəsi var. Ən çox izləyicisi olan şirkət “Buta Sığorta”dır. Onun izləyicilərinin sayı 70 minə yaxındır. Şirkət son 2 ili ziyana işləsə də, sosial şəbəkədə aktivdir. Sonrakı yerləri tutan şirkətlərin izləyiciləri «Buta»dan xeyli azdır.
Belə ki, “Facebook”da populyarlığına görə, növbəti yerlərdə “Atasığorta” (26 650 “Like”), eyni səhifəyə malik “Atəşgah Sığorta” və “Atəşgah Həyat Sığorta” (25 818 “Like”), “Azsığorta” (24 520 “Like”) şirkətləri qərarlaşıb.
4 şirkətin “Like” sayı 10-20 min arasında, 8 şirkətin “Like” sayı isə 1 000-10 000 arasında, 6 şirkətin “Like” sayı isə 1000-dən də azdır.
Sığorta şirkətlərindən 2-nin – “Beynəlxalq Sığorta Şirkəti” və “Azərqarant”ın isə ümumiyyətlə “Facebook”da səhifəsi yoxdur.
Sığorta şirkətlərindən fərqli olaraq sığorta agentləri şəbəkədə çox fəaldırlar. Hazırda “Facebook”da Azərbaycanda fəaliyyət göstərən onlarla sığorta agentlərinin səhifələri var. Onlar şəbəkədə çox fəaldırlar – sığorta barədə məlumatları və kampaniyaları bölüşür, bu barədə sualları cavablandırır və diskussiyalarda iştirak edirlər.
Şəbəkədəki fəallıqlarından belə məlum olur ki, sığorta şirkətlərinin bir çoxu ya şəbəkənin imkanlarını düzgün qiymətləndirmir, ya da bu auditoriya onlar üçün maraqlı deyil. Hərçənd qeyd etmək lazımdır ki, son məlumatlara görə, Azərbaycanda “Facebook” istifadəçilərini sayı 1,4 milyon nəfəri keçib. Şəbəkə insanların həyatında getdikcə böyük roly oynayır. Və müştəri qıtlığından şikayətlənən sığorta şirkətləri bu potensialdan faydalanmalıdırlar.
№ |
Sığorta şirkətinin adı |
“Facebook” səhifəsindəki “Like” sayı |
1 |
“Buta Sığorta” ASC |
68 580 |
2 |
“AtaSığorta” ASC |
26 650 |
3 |
“Atəşgah Sığorta” ASC |
25 818 |
4 |
“Atəşgah Həyat” ASC |
25 818 |
5 |
“AzSığorta” ASC |
24 520 |
6 |
“Paşa Sığorta” ASC |
20 599 |
7 |
“Bakı Sığorta” ASC |
19 842 |
8 |
“A-Qroup” ASC |
19 308 |
9 |
“Paşa Həyat” ASC |
10 891 |
10 |
“Başak İnam” ASC |
10 966 |
11 |
“Standard Insurance” ASC |
7 624 |
12 |
“Qala Həyat” ASC |
7 311 |
13 |
“Alfa Sığorta” ASC |
5 923 |
14 |
“Amrah Sığorta” ASC |
3 480 |
15 |
“Qarant Sığorta” ASC |
2 808 |
16 |
“Çartis Azərbaycan” ASC |
2 014 |
17 |
“Mega Sığorta” ASC |
1 625 |
18 |
“AXA MBASK” ASC |
1 319 |
19 |
“Rəvan Sığorta” ASC |
986 |
20 |
“Xalq Sığorta” ASC |
206 |
21 |
“Azərsığorta” DSKŞ |
153 |
22 |
“Günay Sığorta” ASC |
92 |
23 |
“İpək Yolu Sığorta” ASC |
51 |
24 |
“Azərbaycan Sənaye Sığorta” ASC |
25 |
25 |
“Beynəlxalq Sığorta Şirkəti” ASC |
- |
26 |
“Azərqarant” ASC |
- |