DÜNYA

13 İyun

Qlobal araşdırma göstərir ki, hər üç istehlakçıdan biri Qəzzada müharibə səbəbindən markaları boykot edir

Müharibələrin, bölücü seçkilərin və digər çətinliklərin korporativ təsirini izləyən yeni hesabata görə, istehlakçılar alış qərarları verərkən getdikcə daha çox siyasəti nəzərə alırlar.

Fins.az xəbər verir ki, İctimaiyyətlə əlaqələr firması Edelman-ın illik Trust Barometer hesabatının son buraxılışına görə, siyasətlərinə əsaslanaraq brendləri aldığını, seçdiyini və ya ondan qaçdığını söyləyən respondentlərin sayı keçən ildən 2 faiz bəndi artaraq 60%-ə çatıb. Sorğuda iştirak edən istehlakçıların 71%-dən çoxu bizneslərin mübahisəli məsələlərdə tərəf tutmalı olduğunu bildirib.

Kaira Agayeva 

Fins.az