TradingPedia-ya görə, sənayelərə bütövlükdə nəzər saldıqda, hər bir sektorda brendlərin sayı nəzərə alındıqda bankçılıq üstünlük təşkil edir: ilk 500-də olan bütün brendlərin təxminən 14,2%-i bank və maliyyə xidmətləri şirkətləri, 10%-i isə pərakəndə satışdadır.
Bununla belə, ümumi dəyərə baxdıqda texnologiya və pərakəndə satış ön plana çıxır, texnologiya markaları ən yaxşı 500 şirkətin ümumi dəyərinin təxminən 13,4%-ni və pərakəndə satış brendləri 13,2%-ni təşkil edir.
Hər bir ölkənin əsas brendi yaratmaq qabiliyyəti yoxdur və daha böyük iqtisadiyyatlar bu baxımdan üstünlüklərə malikdirlər.
Bununla belə, dünya miqyasında tanınan brendlər dünyanın müxtəlif guşələrindən yarana bilər və bəzi hallarda kiçik iqtisadiyyatlar bütün gözləntilərin əksinə olaraq tanınmış brendlər yaratmağa nail olurlar: Finlandiyanın Nokia telefonları və Meksikanın Corona pivəsi bunlardan yalnız ikisidir.