AVTO

16 Yanvar

Tesla brendi Avropa və ABŞ-da etibarını itirir

Finss.az - Tesla şirkəti 2024-cü ili qarışıq nəticələrlə başa vurub.

ABŞ-da satışlar 5% azalıb, buna baxmayaraq, uzun müddətdir gözlənilən Cybertruck-un istehsalı və müxtəlif endirimlərə baxmayaraq bu nəticə əldə edilib. Ekspertlər, satışlardakı azalmaların səbəbini yalnız elektrikli avtomobil bazarındakı artan rəqabətə bağlamır. Elon Mask-ın siyasi bəyanatları da amerikalı istehlakçılar arasında fikir ayrılıqlarına səbəb olub və bu, Tesla-nın etibarını zədələyib.

Avropada vəziyyət daha da pisləşib. Skandinaviya ölkələrindəki sindikatlar Tesla-nın avtomobillərini boykot edib, bu da satışların 10% azalmasına səbəb olub. Bununla yanaşı, Tesla hələ də Audi-ni geridə qoyub və 2024-cü ildə dünya üzrə 1,79 milyon avtomobil sataraq Alman avtomobil istehsalçısını 1,67 milyonla geridə qoyub.

Çində isə Tesla-nın satışları 8,8% artaraq 657 min avtomobilə çatıb. Lakin şirkət, yerli istehsalçılar BYD və Xiaomi-nin sürətli böyüməsi ilə müəyyən bazar payını itirib. Buna baxmayaraq, Çin hökuməti Tesla-nı elektrikli avtomobil bazarında strateji əhəmiyyətli bir oyunçu kimi dəstəkləyir.

2025-ci ildə Tesla-nı daha çətin günlər gözləyir. Şirkət, Model Y Juniper və gözlənilən Model Q kimi yeni modellərlə bazar mövqeyini möhkəmləndirməyi planlaşdırır. Lakin artan rəqabət və siyasi təsirlər Tesla-nın liderlik statusunu qorumaq üçün qarşısında ciddi suallar yaradır.

Tesla-nın gələcəyi hələ də qeyri-müəyyəndir və şirkət gələcəkdə bu çətinlikləri necə aşacağı barədə daha çox suala cavab tapmalıdır.