AVTO

16 Fevral

Çinli rəqibləri üçün Forddan yeni strategiya

Ford-un CEO-su Jim Farley cümə axşamı bildirib ki, Çin şirkətləri ilə rəqabət aparmaq üçün elektrikli avtomobil strategiyasını əsaslı şəkildə təmir edir və elektrikli avtomobillərdə akkumulyator xərclərini azaltmaq üçün digər avtomobil istehsalçıları ilə işləyə bilər.

Fins.az xəbər verir ki, Wolfe Research-də keçirilən konfransda çıxış edən Farley, BYD və digər ucuz Çin elektrik avtomobil istehsalçılarının hazırda Fordun ən böyük problemlərindən biri olduğunu söylədi.

"Əgər siz qlobal miqyasda Çinlilərlə rəqabət apara bilmirsinizsə, növbəti bir neçə il ərzində gəlirinizin 20-30 faizini riskə atırsınız" Farley dedi.

Ford bu il elektrikli avtomobillərdən 5-5,5 milyard dollar itirəcəyini təxmin edir. Baş direktor bildirib ki, şirkət BYD-nin Seagull modeli ilə rəqabət apara biləcək ucuz elektrik avtomobili dizayn etmək üçün şirkətin əsas mühəndislik əməliyyatlarından ayrılmış xüsusi bir “qısa iş” komandası yaradıb. Ford öz batareya strategiyasını da qiymətləndirir.

Günel Məlikzadə
Fins.az